...ccCc('o')...

iMpiaN aKu, Dia, KaMu DaN SeMuA....
*TaK saLaH KaLaU KiTeR aDa BaNyaK iMPiAN, KeRaNa DaRi iMPiaN aKaN LaHiR uSaHa uTk KiTeR CaPai CiTa2..*SeGaLa2 NyeR BeRMuLa DeNGaN iMPiaN..
*WaLauPuN TaK SeMua iMPiaN iTu aKaN jaDi KeNYaTaaN..
*TeRiMaLaH KeRaNa TiDaK SeMua YaNg KiTa MaHu iTu MaMpu KiTeR MiLiKi..

Saturday, March 6, 2010

...renungan bersama....

saat mata tak lagi melihat
saat bibir tak lagi berucap
saat telinga tak lagi mendengar
saat semua tak dapat lagi merasa
saat jiwa tak lagi di raga
manusia jadi mahluk fana
hanya tersisia nama dan amalnya
akankah masuk ke dalam syurga
Tuhan tunjukan lah aku menuju jalan Mu
sebelum tubuh ini memebeku
sucikanlah aku sebelum Kau memanggilku
seci lahir batin
Tuhan tunjukanlah aku menuju jalan Mu
sebelum tubuh ini membeku
sucikanlah aku sebelum Kau memanggilku
suci lahir batin

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...